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Seller_AKHAXPwPSXvky

Cosa si deve fare dopo una verifica dell'identità eseguita con una video-call con esito positivo ?

A seguito di una video-call eseguita il 21 settembre, ho ricevuto nelle notifiche sulla performance questa mail:

Hello, Thank you for your appeal. We have completed a comprehensive review of your account and we have removed our hold on the funds in your account. While we have approved the disbursement of your funds, you may be required to complete identify verification before the funds can be transferred.

Government regulations may require us to collect certain business and personal information from our sellers and take appropriate steps to confirm their identity. Because of these regulations, Amazon cannot disburse any funds to you until you have completed this identity verification process.

How do I complete identity verification?

To provide the missing information and allow us to disburse your funds, please log in to Seller Central at https://sellercentral.amazon.it using the email address and password associated with your account. Follow the instructions displayed in the notification box on the first page in Seller Central to continue. A self-service feature will guide you through the process of providing the information we need.

Sincerely,Seller Perfomance TeamAmazon.it

Non ho nessuna possibiltà di azione sul mio account, cosa posso fare per entrare in possesso dei miei fondi ?

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Tag:Stato dell'account, Supporto ai partner di vendita
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Seller_kJw38s8204p2Z
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Ciao, scusami ma stesso nell'email c'è scritto che devi accedere al Seller Central all'indirizzo https://sellercentral.amazon.it utilizzando l'indirizzo email e la password associati al tuo account. Segui le istruzioni visualizzate nella casella di notifica nella prima pagina di Seller Central per continuare. Una funzionalità self-service ti guiderà attraverso il processo di fornitura delle informazioni di cui abbiamo bisogno.

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